tirsdag 20. mars 2012

# Sailor stripes - store hatter!

Æ syns de var kule!
Det første antrekket, unnskyld OUTFITTEN her var ikke slikt jeg ser etter på stiljakten min, men det var noe med det likevel. Fargene på veska går jo igjen. Litt sporty med den ledige jakka, og røde sko som lyser opp, for ikke snakke om hatten.

Jeg hadde blitt redd om jeg traff autfith nr. 2 på gata, med psycho-hatt, og kjemperunde insektbriller. Tror brillene er en trend. Paletten består av hvitt, blått, og ørkenfarget, som går igjen på hatten og på støvlene. Jeg lurer på om hun drar ned t-skjorta for å skjule noe, eller om det er for at t-skjortetrykket skal vises bedre. MEN - det går jo ikke an å gå sånn nå! BRRR - kaldt! Hun frøs sikkert da hun tok bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

lutter øre

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...